Ciągła analiza oraz wnioski wynikające z właściwego planowania, a następnie realizacji i monitorowania procesu oraz efektów pracy sprzyja proponowaniu atrakcyjnych rozwiązań zarówno dla samych przedszkolaków, jak i dla nauczycielek zatrudnionych w danej placówce.
Proces działań rozwojowych na rzecz potrzebnych zmian zakłada na ogół przeprowadzenie czterech następujących kroków:
- diagnoza pracy przedszkola,
- planowanie działań, które pozwoli na wybór kierunków i określenie rezultatów planowanej zmiany,
- realizacja procesu wspomagania,
- ocena efektów.
Diagnoza w tym zestawie jest krokiem kluczowym. Przede wszystkim pozwala określić rzeczywisty stan oraz zasoby powiązane z realizacją kształcenia określonych kompetencji. Co więcej, świadomość stanu i efektów pracy przedszkola w badanym zakresie pozwala określić cele rozwoj...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań magazynu "Monitor Dyrektora Przedszkola"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!

Dołącz do 7500 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu prawa oświatowego, zarządzania placówką i nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych.
Otrzymuj co 2 miesiące gotowe rozwiązania do wdrożenia w placówce oświatowej, zgodne z wymogami MEN oraz najnowszymi trendami w edukacji.