Promocja placówki, szczególnie niepublicznej, to zadanie nie tylko dyrektora przedszkola. Podstawą jest plan, a także odpowiednia organizacja działań i akcji promujących placówkę. W takie działania warto włączyć cały zespół nauczycieli i pracowników, który odpowiedzialny będzie za poszczególne wydarzenia. Czuwać nad wszystkim może zespół ds. promocji. Pozwala to nauczycielom i specjalistom na pokazanie warsztatu własnej pracy i swoich umiejętności, a zarazem efekty tej pracy są wyraźnie widoczne dla placówki. Promowanie przedszkola może być jednym z zadań dyrektora wpisanym do planu pracy przedszkola, z wyznaczeniem konkretnych osób odpowiedzialnych za to z każdej grupy. Dyrektor wspólnie z osobami odpowiedzialnymi za promocję może na podstawie kalendarza imprez i uroczystości oraz codziennych zajęć edukacyjnych planować działania na najbliższy miesiąc, a w dalszej kolejności – sprawdzać jakość i sposób ich wykonania. Warto postawić na współpracę ze środowiskiem lokalnym, pokazanie nowoczesnych metod pracy, znalezienie tego, co nas wyróżnia, a także umiejętne trafienie do swojej grupy odbiorców.
Innowacyjne formy pracy
Social media stosowane w promocji przedszkola nie są już niczym nowym i zaskakującym. Strona internetowa, profil na Facebooku czy Instagramie są już właściwie wymogiem naszych czasów. Natomiast sposób ich prowadzenia sprawia, że możemy promować naszą placówkę we właściwy sposób. W związku z ...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań magazynu "Monitor Dyrektora Przedszkola"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!