Jak z punktu widzenia prawnego i organizacyjnego najlepiej rozwiązać zajęcia specjalistyczne w przedszkolu, wynikające z zaleceń orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej? W jakich godzinach mogą się odbywać te zajęcia, np. logopedia, SI (niepłatne), wchodzące w zakres zajęć rewalidacyjnych, które prowadzą nauczyciele specjaliści, a nie nauczyciel przedszkola? Czy zajęcia mogą się odbywać w czasie pięciu godzin realizacji podstawy programowej, jeżeli dziecko przebywa tylko te godziny w przedszkolu, czy po realizacji tych godzin?
Kwestię prawną organizacji zajęć specjalistycznych oraz zajęć rewa...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań magazynu "Monitor Dyrektora Przedszkola"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!

Dołącz do 7500 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu prawa oświatowego, zarządzania placówką i nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych.
Otrzymuj co 2 miesiące gotowe rozwiązania do wdrożenia w placówce oświatowej, zgodne z wymogami MEN oraz najnowszymi trendami w edukacji.