Społeczeństwo wywiera ogromny nacisk na opinię publiczną. Od placówek oświatowych wymaga się prowadzenia własnej strony internetowej, zapewnienia stałego kontaktu z odbiorcami za pośrednictwem mediów społecznościowych czy natychmiastowego udzielania informacji w zakresie działalności edukacyjnej drogą elektroniczną. Dyrektor jest pod stałą obserwacją ze strony otoczenia. Czy zatem pojawienie się negatywnych opinii na temat funkcjonowania przedszkola w mediach stanowi zagrożenie? Naraża pozycję dyrektora na szwank, a w konsekwencji dyskredytuje placówkę w opinii publicznej? Jak zatem dyrektor może podnieść prestiż przedszkola, pozyskać zaufanie rodziców i najbliższego otoczenia? To zadanie nie jest proste i wymaga od dyrektora skutecznego zarządzania instytucją.
Aktywność dyrektora w social mediach – zbytek czy konieczność?
Przedszkole jako placówka oświatowa odgrywa ogromną rolę w społeczeństwie i od lat jest stałym elementem zainteresowania ze strony środowiska lokalnego. To właśnie w przedszkolu młode pokolenie ma pierwszą możliwość rozwoju. Rodzicom zaś przedszkole umożliwia spokojny powrót do pracy. W...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań magazynu "Monitor Dyrektora Przedszkola"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!

Dołącz do 7500 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu prawa oświatowego, zarządzania placówką i nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych.
Otrzymuj co 2 miesiące gotowe rozwiązania do wdrożenia w placówce oświatowej, zgodne z wymogami MEN oraz najnowszymi trendami w edukacji.