Społeczeństwo wywiera ogromny nacisk na opinię publiczną. Od placówek oświatowych wymaga się prowadzenia własnej strony internetowej, zapewnienia stałego kontaktu z odbiorcami za pośrednictwem mediów społecznościowych czy natychmiastowego udzielania informacji w zakresie działalności edukacyjnej drogą elektroniczną. Dyrektor jest pod stałą obserwacją ze strony otoczenia. Czy zatem pojawienie się negatywnych opinii na temat funkcjonowania przedszkola w mediach stanowi zagrożenie? Naraża pozycję dyrektora na szwank, a w konsekwencji dyskredytuje placówkę w opinii publicznej? Jak zatem dyrektor może podnieść prestiż przedszkola, pozyskać zaufanie rodziców i najbliższego otoczenia? To zadanie nie jest proste i wymaga od dyrektora skutecznego zarządzania instytucją.
Aktywność dyrektora w social mediach – zbytek czy konieczność?
Przedszkole jako placówka oświatowa odgrywa ogromną rolę w społeczeństwie i od lat jest stałym elementem zainteresowania ze strony środowiska lokalnego. To właśnie w przedszkolu młode pokolenie ma pierwszą możliwość rozwoju. Rodzicom zaś przedszkole umożliwia spokojny powrót do pracy. W...