Utrzymanie klienta to też marketing, czyli jak zaplanować proces rekrutacji?

Marketing w edukacji

Obecnie, w czasie dynamicznie zmieniającego się rynku i rosnącej konkurencji, firmy (nie tylko te edukacyjne) coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że skuteczny marketing nie kończy się na pozyskaniu nowego klienta. Właściwie to dopiero początek.

Budowanie trwałych relacji z klientami oraz ich utrzymanie to kluczowy element strategii marketingowej, który nie tylko zwiększa lojalność klientów, ale również generuje większe zyski w dłuższej perspektywie. Jak zatem skutecznie wdrożyć ukierunkowane na utrzymanie klienta działania,, które będą mieć realny wpływ na rekrutację do placówki?

Dlaczego utrzymanie klienta jest takie ważne?

Pozyskanie nowego dziecka jest droższe niż utrzymanie już istniejącego w placówce – to fakt, który wciąż...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań magazynu "Monitor Dyrektora Przedszkola"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy