Utrzymanie klienta to też marketing, czyli jak zaplanować proces rekrutacji?

Marketing w edukacji

Obecnie, w czasie dynamicznie zmieniającego się rynku i rosnącej konkurencji, firmy (nie tylko te edukacyjne) coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że skuteczny marketing nie kończy się na pozyskaniu nowego klienta. Właściwie to dopiero początek.

Budowanie trwałych relacji z klientami oraz ich utrzymanie to kluczowy element strategii marketingowej, który nie tylko zwiększa lojalność klientów, ale również generuje większe zyski w dłuższej perspektywie. Jak zatem skutecznie wdrożyć ukierunkowane na utrzymanie klienta działania,, które będą mieć realny wpływ na rekrutację do placówki?

Dlaczego utrzymanie klienta jest takie ważne?

Pozyskanie nowego dziecka jest droższe niż utrzymanie już istniejącego w placówce – to fakt, który wciąż...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań magazynu "Monitor Dyrektora Przedszkola"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Dołącz do 7500 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu prawa oświatowego, zarządzania placówką i nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych.

Otrzymuj co 2 miesiące gotowe rozwiązania do wdrożenia w placówce oświatowej, zgodne z wymogami MEN oraz najnowszymi trendami w edukacji.

1500 artykułów online
16 lat doświadczenia
Dostęp online i offline
152 numerów archiwalnych
900 dokumentów online
40 autorów – specjalistów
Monitor Dyrektora Przedszkola • Prenumerata już od 399 zł/rok

Przypisy