Co o marketingu w edukacji powinien wiedzieć dyrektor przedszkola?

Marketing w edukacji

Zarządzanie przedszkolem to nie tylko dbałość o jakość edukacji i bezpieczeństwo dzieci, ale także skuteczny marketing. To właśnie on pozwala placówce wyróżnić się na tle konkurencji, budować pozytywny wizerunek i przyciągać nowych podopiecznych. Świadome działania promocyjne pomagają także w nawiązywaniu współpracy z rodzicami i społecznością lokalną.

Sztuczna inteligencja (AI) – sprzymierzeniec w codziennej pracy?

Zdecydowanie tak. Nowoczesne technologie, a w szczególności sztuczna inteligencja (AI), wkraczają do sektora edukacji, wspierając zarówno nauczycieli, jak i dyrektorów przedszkoli. AI pomaga w analizowaniu preferencji rodziców, automatyzacji komunikacji oraz optymalizacji działań promocyjnych. Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań magazynu "Monitor Dyrektora Przedszkola"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Dołącz do 7500 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu prawa oświatowego, zarządzania placówką i nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych.

Otrzymuj co 2 miesiące gotowe rozwiązania do wdrożenia w placówce oświatowej, zgodne z wymogami MEN oraz najnowszymi trendami w edukacji.

1500 artykułów online
16 lat doświadczenia
Dostęp online i offline
152 numerów archiwalnych
900 dokumentów online
40 autorów – specjalistów
Monitor Dyrektora Przedszkola • Prenumerata już od 399 zł/rok

Przypisy