Jednym z efektywnych narzędzi do budowania pozytywnego wizerunku, dostępnych dla osoby prowadzącej placówkę edukacyjną, jest marketing szeptany. Mimo że kojarzy się z delikatnymi działaniami, może przynosić znaczące korzyści, zwłaszcza w sektorze edukacyjnym. Dlaczego? Ten temat podejmiemy w dalszej części artykułu.
Czym jest marketing szeptany?
Warto zacząć od tego, czym jest marketing szeptany, zwany także marketingiem rekomendacji (social proof). To forma promocji, która opiera się na poleceniach i opiniach przekazywanych przez osoby trzecie. 
W kontekście przedszkola lub żłobka rodzice, którzy są z...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań magazynu "Monitor Dyrektora Przedszkola"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!
 
            
        Dołącz do 7500 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu prawa oświatowego, zarządzania placówką i nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych.
Otrzymuj co 2 miesiące gotowe rozwiązania do wdrożenia w placówce oświatowej, zgodne z wymogami MEN oraz najnowszymi trendami w edukacji.
 
                                                                                                     


 
            
 
                         
                         
                        