Rola social mediów w marketingu przedszkola: Jak budować społeczność online?

Marketing w edukacji

Współczesny marketing przedszkola nie może istnieć bez silnej obecności  mediach społecznościowych. Platformy, takie jak: Facebook, Instagram czy YouTube (czasem nawet Tik Tok), stały się kluczowymi narzędziami umożliwiającymi bezpośredni kontakt z rodzicami oraz budowanie silnej społeczności wokół placówki. 

Social media pomagają pokazać autentyczną codzienność przedszkola czy żłobka, a także zaangażować rodziców w jego życie. Warto zatem wiedzieć, jak skutecznie wykorzystać te narzędzia, by przedszkole zyskało na wiarygodności, zaufaniu i zaangażowaniu odbiorców. 

Komunikacja to fundament

Dla mnie media społecznościowe to przede wszystkim platforma komunikacji. 

Umożliwiają szybką i bezpośrednią wymianę informacji z rodzicami dzięki regularnym postom, które mogą informować o bieżących wydarzeniach, takich jak: wycieczki, dni tematyczne czy nowe inicjatywy w placówce. Social media pozwalają także odpowiadać na pytania i wątpliwości rodzi...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań magazynu "Monitor Dyrektora Przedszkola"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Dołącz do 7500 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu prawa oświatowego, zarządzania placówką i nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych.

Otrzymuj co 2 miesiące gotowe rozwiązania do wdrożenia w placówce oświatowej, zgodne z wymogami MEN oraz najnowszymi trendami w edukacji.

1500 artykułów online
16 lat doświadczenia
Dostęp online i offline
152 numerów archiwalnych
900 dokumentów online
40 autorów – specjalistów
Monitor Dyrektora Przedszkola • Prenumerata już od 399 zł/rok

Przypisy