Social media pomagają pokazać autentyczną codzienność przedszkola czy żłobka, a także zaangażować rodziców w jego życie. Warto zatem wiedzieć, jak skutecznie wykorzystać te narzędzia, by przedszkole zyskało na wiarygodności, zaufaniu i zaangażowaniu odbiorców.
Komunikacja to fundament
Dla mnie media społecznościowe to przede wszystkim platforma komunikacji.
Umożliwiają szybką i bezpośrednią wymianę informacji z rodzicami dzięki regularnym postom, które mogą informować o bieżących wydarzeniach, takich jak: wycieczki, dni tematyczne czy nowe inicjatywy w placówce. Social media pozwalają także odpowiadać na pytania i wątpliwości rodzi...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań magazynu "Monitor Dyrektora Przedszkola"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!

Dołącz do 7500 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu prawa oświatowego, zarządzania placówką i nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych.
Otrzymuj co 2 miesiące gotowe rozwiązania do wdrożenia w placówce oświatowej, zgodne z wymogami MEN oraz najnowszymi trendami w edukacji.